
Musullu %30 büyüme hedefine doğru adım adım
Küçük Ev aletleri sektöründe 13 yılda Türkiye’nin sevilen markası konumuna yükselen Musullu, 35. Uluslararası Zuchex Ev ve Mutfak Eşyaları Fuarı’na bu yıl dünya markası National ile katılacak. 11-14 Eylül tarihlerinde Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi’nde düzenlenecek ve yaklaşık 1500 markanın yer alacağı fuarda Musullu, yeni ürünlerini uluslararası alıcıların beğenisine sunacak.
Geçtiğimiz yılki Zuchex Fuarı’nda sergilediği güçlü performansla Türkiye nin yüzde 80 il ve ilçesinde bayiliklerini oluşturan Musullu Küçük Ev Aletleri, bu yıl bünyesinde 15 yıldır yer alan ve teknolojik ürün çeşitliliğinde Türkiye pazarında önemli bir marka kimliğine sahip olan National ile de fuarda yerli ve yabancı yatırımcılara büyük bir fırsat sunacak
Yerli ve milli bir marka küllerinden doğdu : MUSULLU
Musullu Küçük Ev Aletleri Yönetim Kurulu Başkanı Adil Bulur, 2025 yılı için belirledikleri %30 büyüme hedefinde adım adım ilerlediklerini vurgulayarak, “Ülke ekonomisine katkıda bulunmak ve uluslararası ticarette söz sahibi olabilmek için her geçen yıl üretimimizi ve ürün çeşitlerimizi artırıyoruz.
Natıonal ile yeni partnerler arayışındayız hem Türkiye hem de yurtdışı partnerlerimizi oluşturmaya başlayacağız. NATIONAL markasıyla ihracata da yöneleceğiz

Bulur, ihracatta National markasına özel bir strateji izlediklerini belirterek, “Ürünlerimizi ihracatta National markasıyla sunuyoruz. National’ın yıldızının yeniden parladığı bu süreçte ana bayi ve bayii olmak isteyen partnerlerimizle Zuchex Fuarı’nda bir araya gelmeyi planlıyoruz” ifadelerini kullandı.
Alan da Satan da Mutlu !
Musullu’nun alan da Satan da mutlu sloganı ile hem Türkiye hem de Dünya pazarında daha güçlü bir konuma ulaşması için toplumun ihtiyacına en kısa sürede cevap verecek yeni ürünleri müjdeleyen Başkan Adil Bulur küçük ev aletleri sektöründe ciddi yatırımlar ve atılımlarımız devam edecek .. hayallerimize inananlar ile hedeflerimize güçlü bir şekilde ilerliyoruz.. Allah yolumuzu açık etsin dedi.